Tahinli Çikolatalı Kek (glutensiz) - Günlük

Bizim kızların sağı solu hiç belli olmuyor. Bir bakmışsın hiç yüzüne bile bakmıyorlar,
bir bakmışsın dibini sıyırıyorlar.
Gerçi büyüğüm genelde beslenme hocası gibidr. Az sağlıklı ve temiz. Küçüğü biraz daha
ağzıma giren babam olsa yerim. 
İki kardeş deki bazı farklılıklar çok şaşırtıyor beni. Ama böyle.
Şimdi bu kek, ilk günden baktım bitecek gibi, kaldırdım. İkinci gün baktım çok fena dalmışız ailece, son 2 dilimi yine kaldırdım. 3.gün evde harp çıkacak gibi oldu ki, şansa çocukların ilgisini çabucak başka yöne çekebiliyorsun.
Kısaca çok lezzetli, bekledikçe daha da güzelleşen birşey ortaya çıktı.
Kek de kaloriye bakmadım, sadece sağlıklı malzemelerle atmasyon birşey yaptım.
Zayıflamak için tek çare: Az yemek..
Mutlu bir hafta dilerim ;)

Yorumlar

Yorum Gönder