Her A'nı Anlatan Fotoğraf

Bu fotografi Pinterest dan aldim, bana ait degil. Aldim cünkü cok bana ait,
bende ki cok derin bir hissi anlatiyor.
Sanki icimde ki huzurun fotografi.
Mesela bazi insanlar vardir, gecmiste,ne yasamis olursa olsun, hep karanlik
tarafini görür, kötü seyleri animsar. Unutmak ister.

Bana ise gecmis hep huzur verir. Aydinlikla baslar gecmise yolculugum. 
Diyeceksin ki hic mi kötü seyler yasamadin, canin hic mi yanmadi.
Aslında çok kez canım yandı. Bazen geçmiycek sandım.
Ama onları belleğimden silmek gibi bir huyum var.
Hatırlamıyorum bile. Onları silince geriye bir tek aydınlık kalıyor..

Diyceksin, bu fotografin neyi huzur veriyor.

Saraylar, lüks odalar,evler dururken,
 pantolonu mutfakta, ocagin üstüne 
tutturdugu ipin üstüne asmis, gösterissiz bir mutfagin neyini seviyorsun.
Sence?
Ben söyle cevapliyim:
Odaya süzülen aydinliga karsi yapilan bir kahvalti. Asla umudunu yitirme.
Sonra, tarifsiz güzel perdeler, ocagin solunda duvarda gecen borular, tam hayatin icinden. Engebeler..Buna rağmen yandan vuran ışık..
Yani bence fotograf nefes aliyor. Sürekli. Durmadan.
Gecmis, gelecek,su an.. Her an bu karede.. 
Sabah acele hazırladığın ekmeğin bıcağı, içtiğin kahvenin tası kadar gerçek..





Yorumlar

  1. Bana da çocukluğumu hatırlattı. Annemlerin yatak odasında kuzine biz maşınga deriz.Üstünde öğle yemeğim tavada yumurta.( en çok sevdiğim yemeklerden biridir.)
    Foku fokur kaynayan su.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder